A rögzítő tengelyek berozsdásodva, megszorult állapotban voltak, így kiütőszerszám és nagykalapács segítségével tudtuk őket kiütni a perselyből, amely azonban sok időt igényelt.
Nehezítő körülmény volt a projekt során, hogy az egyik híddaru emelési pontjában, a 60 tonnás autódarunk alatt mély alagút húzódott, így ki kellett mérnünk az autódaru talpalási pontjait, hogy a pincében lévő támasztópillérre essen a kitalpalás. A híddaruk súlyát illetően nem álltak rendelkezésre információk, így csak méretükből, és anyagukból tudtunk nagyjából meghatározni össztömegüket. A híddarukon nem volt kialakított emelési pont, így azt is nekünk kellett kialakítani, felmérve azt, hogy ha a híddaru elszabadul a sínpályától, akkor már csak a 60 tonnás autódarunk fogja tartani azt.
A számtalan nehezítő körülmény ellenére a projekt sikeresen zárult a megrendelő elégedettségével.